Smm-менеджмент «Чи справді він важливий для ефективної роботи підприємства?»

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

     22 березня 2019 року в коледжі відбувся практичний тренінг на тему: «Smm-менеджмент, чи справді він важливий для ефективної роботи підприємства?».

     Тренінг було організовано для показу нового виду роботи у соціальних мережах та розвитку уявлення студентів про просування туристичного продукту в мережах Instagram, Facebook та Telegram.

     Під керівництвом Ю. М. Сорвіної, голови циклової комісії туризму та готельно-ресторанної справи, тренінг провели студентки 3 курсу спеціалізації Туристичне обслуговування групи ТО-31 Руда Маріанна та Шевченко Надя.

     На тренінгу було розглянуто одні з найбільш популярніших та найбільш вимогливіших  професій сьогодення, а саме: SMM-менеджер, контент-менеджер, таргетолог та їх функціональні обов’язки.

     Було розглянуто методи та стратегії просування туристичного продукту в мережі Instagram, створення якісного контент-плану та способи налаштування діючої таргетингової реклами.

     Учасниками проведено аналіз профілів таких туристичних підприємств, як: «Join UP!», «Velvet Travel», «Kuda Edu»,  їхні стратегії та контент-плани у різних соціальних мережах.

     На завершення тренінгу разом з учасниками був розроблений інформаційний пост за туром у  Каппадокію (Туреччина)  у соціальній мережі Instagram.

Залишити коментар