ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА ТА PR: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ»

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

    Не зважаючи на виклики сьогодення, ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА ТА PR: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» відбулася 16 листопада 2022 року на базі ВСП «КТЕФК ДТЕУ» у застосунку Google Meet за участю представників маркетингових, логістичних, PR, ІТ, рекламних, торговельних підприємств, науково-педагогічних та педагогічних працівників, аспірантів та здобувачів освіти ЗВО та ЗФПО.

    Під час роботи конференції були обговорені питання щодо тенденцій розвитку маркетингу в світі та Україні на сучасному етапі, ефективності використання інформаційних систем та новітніх технологій в маркетинговій діяльності в умовах воєнного стану, застосування комунікаційних інструментів для підвищення ефективності роботи сучасних підприємств, нових технологій у рітейлі тощо.

    Безпосереднє керівництво проведенням онлайн-конференції здійснював оргкомітетом, створений ВСП «Київський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» у складі: Олега ОЛІЙНИКА, доктора юридичних наук, професора, директора ВСП «КТЕФК ДТЕУ», Євгенії КОСТЮК, заступника директора з навчально-методичної роботи, Галини СУХОВОЇ, заступника директора з навчально-виховної роботи, Наталії ДУДКИ, завідувача відділення фінансів, обліку та маркетингу, Галини ЗАЙЦЕВОЇ, завідувача навчально-виробничої практики, Олени КОНОВАЛОВОЇ, доктора філософії, практичного психолога, викладачів ВСП «КТЕФК ДТЕУ»: Світлани ДЕМ’ЯНЧУК, Лариси ТИМЧИК, Тамари ТОМАЩУК, Людмили ЛЕЛЮХ.

    Учасників конференції привітав директор ВСП «КТЕФК ДТЕУ» Олег ОЛІЙНИК. Під час пленарного засідання виступили: Євген ШКУРОВ, к.ф.н., доцент кафедри журналістики та реклами ДТЕУ; Тетяна ЯНКОВЕЦЬ, к.е.н., доц., доцент кафедри маркетингу ДТЕУ; Ольга БАЛОЗЯН, директор з розвитку групи компаній ТОВ ТК «Полісся-Продукт», директор з маркетингу ТОВ «Юка-Інвест», керівник відділу маркетингу ТОВ «Континіум трейд» (ТРЦ ПортСіті. Гіпермаркет «Там Там, Експрес-маркет»), виконавчий директор ТОВ «Аляска груп»; Олена ПРИЙМАК, начальник відділу маркетингу Туроператора «Альянс»; Лариса ЧЕРЕДНИК, головний товарознавець ТОВ «Лайт Степ»; Денис МАРЧЕНКО, керуючий магазином «Skechers»; Галина КАРАН, регіональний менеджер з продажу кондитерських виробів Торговий Дім «Марсе», які зупинилися на особливостях ведення бізнесу під час війни, підтримки конкурентоспроможності підприємств, механізмах просування товарів та послуг на сучасному ринку тощо.

    За результатами роботи конференції буде створено електронний збірник тез учасників, підготовлено сертифікати про участь у конференції.

Залишити коментар