ФЛЕШМОБ «У СВІТІ КІНОМИСТЕЦТВА»

- Опублікував: ktepcknute
- Категорії: Події, Усі новини
Література в останні роки буквально поріднилася з кінематографом. Серіали, короткометражки, артхаус і жанрове кіно, блокбастери і науково-популярні фільми. Чи правду кажуть критики, що ми спостерігаємо «бум екранізації»? І головне – як це впливає на читача чи глядача. Чому ви надаєте перевагу: книзі чи її екранізації? Що краще: фільм чи книга? Відповіді можуть бути різні, але і те, і інше є засобом пізнання світу та саморозвитку.
Здобувачі освіти ВСП «Київський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ» разом із викладачем ГИРИЧ Вікторією взяли участь у проєкті до Дня українського кіно. Учасники дослідили українські твори, що стали основою для створення сучасних кінострічок, та довели, що можна поєднати читання та перегляд фільмів, аби розвинути здатність бачити речі з різних точок зору.
12 вересня проведено флешмоб, який підтверджує, що література та кінематограф – це розвиток уяви, насолода красою і враженнями.
• Тимофеєва Дар’я та Жицька Ангеліна (МРГ-22) замислилися над безглуздістю сварок Кайдашів і над тим, як нетерпимість, заздрісність, жадібність та егоїзм руйнують щасливе життя родини в повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького. Відчули радощі і горе, суперечки і примирення героїв серіалу “Спіймати Кайдаша”.
• Бурцева Олександра (МРГ-21) переконалася, що проблема боротьби за справедливість та актуальна в усі часи тема стосунків між батьками та дітьми також постає в сучасному серіалі «Хазяїн», знятому за мотивами однойменної пʼєси Івана Карпенка-Карого.
• Малихіна Марія та Лучко Крістіна (ФБС-21) разом з головними героями історичного роману «Чорна рада» Пантелеймона Куліша переживали цікаву історію кохання Лесі та Петра, а також занурилися в історичні події, що відбувалися в Україні в 1648–1687 роки.
• Букач Юлія (МД-22) зачаровувалася колоритом мови, пейзажів, історією кохання Марічки та Івана в повісті «Тіні забутих предків» Михайла Коцюбинського. Досліджувала авторські домисли режисера, адже фільм не є точною копією літературного твору.
• Єгорова Вікторія (МРГ-21) разом із головною героїнею романтичної балади «Причинна» Тараса Шевченка пережила смуток і розпач від розлуки з молодим козаком.
• Халтураєва Яна та Гладиш Артем (МРГ-22) перейнялися трагічною долею дівчини, яку зганьбив москаль у соціально-побутовій поемі «Катерина» Тараса Шевченка.
• Малюкова Ліза (МРГ-21) аналізувала екранізацію однойменної історичної повісті «Захар Беркут» Івана Франка.
• Бурматова Крістіна та Марченко Анастасія (МРГ-22) не тільки уявили, а й перенеслися в історичні часи 1241 року історичної повісті «Захар Беркут» Івана Франка.
• Федорченко Дарина та Максименко Вероніка (ОБП-21) були вражені боротьбою українських повстанців проти радянської влади в історичному романі «Залишенець. Чорний Ворон» Василя Шкляра.
• Коробко Каміла та Тарасенко Анастасія (МРГ-22) мандрували чарівним волинським лісом, де відбувалися події драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки.
• Кузьменко Ксенія та П’ятак Дарія (МРГ-22) розкрили найсвітліші в драмі-феєрії сторінки, де змальовано кохання Мавки й Лукаша, зазирнули в міфологічний світ фільму «Мавка. Лісова пісня» та впізнали відомих зірок, які озвучували анімаційних персонажів.
• Моргун Діана (ГРС-22) відкрила страшну сторінку історії України та відчула всю трагедію українського народу, яку показав український режисер Олесь Янчук у фільмі «Голод 33». Стрічка знята за мотивами роману «Жовтий князь» Василя Барки.
• Бочарова Анастасія (ГРС-22) крокувала сторінками книги «Заборонений. Історія життя і боротьби Василя Стуса» Сергія Дзюби та Артемія Кірсанова, поринувши у трагічну історію поета-борця за права й національну культуру. Дізналася про останні дні життя Василя Стуса і його смерть у радянському таборі в 1985 році з фільму «Заборонений».
Дякуємо всім учасникам за активну участь та креативний підхід до роботи!
Фільми і книги – різні форми творчості, тому і сприймаються та оцінюються по-різному. Можливо, порівнювати їх і не треба. Дивіться фільми, читайте книжки! Одне іншому не заважає, будь-який вид творчості допомагає людині розвиватися.