ДІАЛОГ ЗІ СТЕЙКГОЛДЕРАМИ

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

    29 травня 2023 року у ВСП «КТЕФК ДТЕУ» за ініціативи гаранта освітньо-професійної програми «Маркетинг» Світлани Дем’янчук та заступника директора з навчально-виховної роботи, викладача маркетингу Галини Сухової відбулася зустріч здобувачів освіти 1-3 курсів спеціальностей «Маркетинг» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» зі стейкголдерами різних сфер бізнесу на тему: «Формування маркетингових рішень у системі управління підприємством».

    У зустрічі взяли участь: Ольга Балозян, директор з розвитку групи компаній ТОВ ТК «Полісся-продукт»; Денис Марченко, керуючий магазином «Skechers» мережі «ІНТЕРТОП»; Марченко Наталія, керуюча магазином «Тімберленд» мережі «ІНТЕРТОП»; Приймак Олена, начальник відділу маркетингу провідної туристичної компанії «Альянс».

    Стейкголдери зазначили, що маркетингова діяльність є однією із важливих функцій підприємницької діяльності, яка забезпечує стійке, конкурентоспроможне функціонування та розвиток підприємства на ринку товарів чи послуг з урахуванням впливу факторів внутрішнього і зовнішнього середовищ функціонування. Відтак, підвищення рівня ефективності маркетингової діяльності сприятиме ухваленню раціональних та оптимальних маркетингових рішень у системі управління підприємством, а також розробленню на їх основі стратегії та програми маркетингових заходів. Останні повинні сприяти зростанню ефективності діяльності підприємства та підвищенню рівня задоволення потреб споживачів, збільшенню ринкової та відносної часток на ринку тощо.

    Знання, отримані під час зустрічі, здобувачі освіти зможуть використати на практичних заняттях.

Залишити коментар